تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2020-11-28

افزایش تعامل در اینستاگرام 14 تکنیک عملی دایان افیلیت

اینگونه نشان میدهید که شما در کار خود حرفه ای هستید و همین دلیل باعث افزایش اعتماد مخاطب شما می شود. هشتگ های درست و به خصوص مرتبط، میتوانند در رشد کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. همه این موارد در نهایت باعث افزایش ریچ در اینستاگرام خواهند شد. ریچ به معنای دیده شدن بیشتر است که این مورد میتواند از عوامل اصلی افزایش فروش برای شما باشد. ببینید با چه پیج‌هایی موضوع مشترک دارید و حداقل بخشی از فالوورهای آن‌ها، مخاطب بالقوهٔ شما هستند.

اگر مشکلی پیش آمده است، خودتان گوشی را بردارید و مستقیم با مخاطب دربارهٔ آن حرف بزنید. می‌توانید دوربین را میان کارمندان ببرید تا داستان خود را مثلاً از واردشدن به این کار یا اتفاق جالبی که با مشتری افتاده است، تعریف کنند. مهم‌ترین فایدهٔ این کار این است که مخاطب پشت‌صحنهٔ پیج را می‌بیند.

سعی کنید از نرم افزارهای طراحی برای خلق محتوای خاص و جذاب استفاده کنید. همینطور میتوانید از فیلترهای مختلف اینستاگرام نیز استفاده کنید. این ابزار میتوانید به شما در طراحی لندینگ پیج (صفحه فرود) کمک بسیار زیادی کند. که یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش ریچ در اینستاگرام، همین استفاده درست و اصولی از هشتگ‌ها است. خب یکی از مهم ترین پارامترها بدون شک تعداد دنبال کنندگان است، اما مهم ترین پارامتر نیست. بعد می‌توانید در مناسبت‌های خاص با لوگو بازی کنید؛ مثلاً در عید نوروز سبزه به لوگو اضافه کنید یا کارهایی که با هویت برندتان هم‌خوانی دارد.

این که آیا شما اینفلوئنسر، بازاریاب، صاحب کسب و کار هستید یا علاقه مند به ارتقاء پروفایل شخصی خود در اینترنت هستید، احتمالا شما در مورد چگونگی افزایش نرخ مشارکت خود در اینستاگرام فکر کرده اید. با مشغول به کار شدن در هر یک از این مشاغل، می‌توانید بهترین درآمدها را از شغل‌های بسیار مناسبی به دست بیاورید. بهتر است میم‌های مرتبط و منحصربه‌فردی را در راستای تبلیغات محصولات و خدمات خود در این پلتفرم منتشر کنید. به این صورت می‌توانید با مخاطبان‌تان تعامل حداکثری داشته باشید.

برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است. تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص می‌شود که این یک محتوای تبلیغاتی است. این یکی از ویژگی‌های جدید اینستاگرام است که می‌توانید با کسی یک پست مشترک منتشر کنید. در این روش، پست در هر دو صفحه نمایش داده می‌شود و به طور هم‌زمان به مخاطبان هر دو پیج دسترسی دارد.

این در حالی است که بسیاری از کسب ‌و کارها توجهی به این مسئله ندارند و نتیجه خوبی دریافت نمی‌کنند. بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است. پس از کمی فعالیت در اینستاگرام و افزایش نسبی تعداد فالوورها، اگر مخاطبین خود را به خوبی مورد تحلیل قرار دهید، می‌توانید بفهمید که در زمینه‌ی فعالیت شما بیشتر به چه موضوعاتی علاقه‌مند هستند. پس از نتیجه‌گیری در این باره، سعی کنید تولید محتوای خود را بیشتر به سمت علاقه‌مندی‌های مخاطبان پیج خود پیش ببرید.

یکی از بهترین کامنت هایی که میتوانید بگیرید آنهایی هستند که فردی، دوست خود را در آن کامنت منشن کرده باشد. این کامنت ها علاوه بر افزایش نرخ تعامل کاربر، باعث افزایش مخاطبان شما نیز می شود. نرخ تعامل و یا همان اینگیجمنت اینستاگرام، مجموع لایک ها و کامنت ها و همین طور فعالیت کاربران برای پست ها و محتواهای تولید شده می باشد. همانطور که از نام مشخص است برای بدست آوردن این نرخ تعامل باید از یک فرمول استفاده کنید تا بتوانید این مقدار را محاسبه کنید.

نحوه افزایش تعامل در اینستاگرام

اگر شما هم دنبال یادگیری اصول تعامل در اینستاگرام هستید، در این مطلب 7 روش کاربردی برای افزایش تعامل کاربران را بررسی می‌کنیم. از ‌فالوئرهای خود سوال بپرسید و با آن‌ها رابطه‌ای باز و راحت برقرار کنید. از آن‌ها بخواهید تصاویر و ویدیوهای برندتان را در صفحات خود به اشتراک بگذارند و برایتان تبلیغ کنند.

با این پیج‌ها لایو مشترک بگذارید و دربارهٔ موضوعی که برای مخاطبان هر ۲ پیج جالب است، صحبت کنید. برای افزایش تعامل در اینستاگرام از روش های زیر استفاده کنید قطعا بازخورد خوبی خواهید گرفت. سعی کنید حداقل ۸ هشتگ برای پست هایتان قراردهید و همیشه نام برند خودتان را نیز بین هشتگ ها بنویسید . هشتگهای منحصر به فرد نیز می تواند راهی باشد که دیگران برند شما و محبوبیت آن را ببینند. به کمک برخی سایت ها می توانید هشتگ مناسب محتوای خود را پیدا کنید.

در زیر تعدادی از راه‌های استفاده از این استیکرها را به شما معرفی می‌کنیم. وقتی شات می‌شوید، بسیاری از بازدیدکنندگان ابتدا به هایلایت‌های شما نگاه می‌کنند. صرفاً شات شدن کافی نیست؛ باید استراتژی داشته باشید و بدانید چگونه از این فرصت بیشترین بهره را ببرید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

انتشار ریلز با بازدید میلیونی

این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که با پرداخت هزینه، پست‌های خود را به میلیون‌ها کاربر نمایش دهید و آن‌ها را به صفحه خود جذب کنید. اگر محتوای بصری جذاب و ارزشمندی داشته باشید، کاربران شما را دنبال می‌کنند و با لایک‌ها و کامنت‌هایشان به رشد صفحه شما کمک می‌کنند. در واقع اگر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما موثر و عالی باشد، می‌توانید فالوورهای اینستاگرام خود را به مشتری تبدیل نمایید.

جهت دریافت مشاوره در مورد نحوه تعامل در اینستاگرام این فرم را تکمیل کنید. Instagram Reels در تابستان ۲۰۲۰ به خانواده اینستا پیوست و کاربردی مشابه TikTok ارائه کرد. با ریلز، کاربران می توانند ویدیوهایی کوتاه با قابلیت های استوری ایجاد نمایند. تاثیر شبکه های اجتماعی بر تجارت الکترونیک و مزایای آن در چند بخش قرار می گیرد که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنیم. یک راه بسیار ساده برای افزایش جذابیت استفاده از فیلترهای مختلف اینستا که چه در داخل استوری چه در پست ها میتوانید از آن ها استفاده کنید. شاید جالب باشه بدانید طبق آمار، کاربران حدود 28 دقیقه از زمان خود را در استوری های اینستاگرام میگذرانند.

{

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

|}

هدف از این کمپین این بود که کاربران یک ویدیو کوتاه درست کنند و در آن تعریف خود از خوشبختی و موفقیت در زندگی را بازگو کنند. از آنجایی هر شخص می‌توانست تعریف جداگانه‌ای از این موضوع داشته باشد و تمام افراد هم اجازه ارسال ویدیو داشتند، این کمپین به سرعت به محبوبیت رسید. این برند از استوری اینستاگرام برای شرح تجربیات افراد در خانه‌ها استفاده می‌کند. گام آخر این است شما هر کمپین یا محتوایی را اجرا میکنید باید آن را آنالیز کرده و سپس تا جای ممکن آن را بهینه کنید. شما همواره باید در حال آنالیز و بهینه سازی کمپین ها و محتوای خود باشید تا بیشترین سود را در کسب و کار بدست آورید.

    {
  • همهٔ ما دوست داریم بدانیم پشت هر چیزی چه خبر است و چه کسانی هستند.
  • |}
  • با آزمون و خطا می‌توانید بهترین انواع محتوا را برای شبکه اجتماعی خود انتخاب کنید.
  • این محتوا می‌تواند شامل عکس‌های باکیفیت، ویدیوهای کوتاه، اینفوگرافیک، استوری‌ها و پست‌های متنی باشد.
  • سعی کنید اطلاعاتی درباره‌ی زمینه‌ی فعالیت پیج، ادمین‌ها، سابقه‌ی کاری پیج و … در اختیار مخاطبین خود قرار دهید.
  • {
  • کاربران اینستاگرام علاقهٔ زیادی به اشتراک‌گذاری محتواهای جالب دارند.
  • |}{
  • اگر مدتی ناپدید شوید، هم از جلوی ذهن مخاطب دور می‌شوید و او کمتر با پست‌های تعامل می‌کند، هم اینستاگرام مثل قبل محتواهای شما را به مخاطبان نشان نمی‌دهد.
  • |}

افزایش تعامل در اینستاگرام، فراتر از یک عدد ساده است و کلید موفقیت در این پلتفرم محسوب می‌شود. با افزایش تعامل، به یک جامعه فعال دست می‌یابید و از مزایای متعدد دیگری نیز بهره‌مند خواهید شد. در ادامه، مهم‌ترین مزایای افزایش تعامل کاربران در اینستاگرام را ذکر خواهیم کرد. اینستاگرام ابزارهای متنوعی برای تبلیغات ارائه می دهد که می توانند به افزایش تعامل کاربران کمک کنند.

چند کاربر با آن پست مواجه شده‌اند، چه درصدی از آن‌ها با آن تعامل داشته‌اند، چند درصد از مخاطبان پست فالوور شما بوده‌اند و چند درصد نه. بعضی خلاقیت را فقط در ابتدای ریلز به کار می‌برند و قلابی عجیب و نامتناسب با بقیهٔ ویدئو برای آن انتخاب می‌کنند که باعث جلب توجه مخاطب می‌شود. برای مثال، ویدئو را با رنده‌کردن هویج روی کاپوت یک ماشین گران‌قیمت شروع می‌کنند.

یکی از موضوعاتی که بسیار در دیده شدن و افزایش تعامل با مخاطبین تاثیر دارد، تداوم در انتشار محتواست. با انتشار پست در زمان مناسب (وقتی که مخاطبان شما در اینستاگرام هستند) به راحتی می‌توانید نرخ مشارکت را بالا ببرید . تولید محتوای باکیفیت و متنوع یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام است. محتوای باکیفیت و متنوع، قلب تپنده هر آنلاین‌شاپ در اینستاگرام است. برای افزایش تعامل، باید نحوه تولید محتوا در اینستاگرام را یاد بگیرید و محتوایی تولید کنید که برای مخاطبان‌تان جذاب و ارزشمند باشد. این محتوا می‌تواند شامل عکس‌های باکیفیت، ویدیوهای کوتاه، اینفوگرافیک، استوری‌ها و پست‌های متنی باشد.

در دوره جامع ادمینی دیدوگرام، همه چیزهایی که برای مدیریت حرفه‌ای و رشد واقعی پیجتان نیاز دارید، قدم‌به‌قدم آموزش داده‌ایم. از طریق فرمول های زیر می توانید به صورت دستی نرخ تعامل یک یا چند پست را در اینستاگرام محاسبه کنید. برای افزایش اینگیجمنت تکنیک‌هایی وجود دارد که به طور طبیعی باعث بالا رفتن نرخ اینگیجمنت می‌شود. اما باید به خاطر داشته باشید افزایش واقعی اینگیجمنت کاری است که نیازمند حوصله و زمان است. لازم به ذکر است اگر بخواهید نرخ تعامل کل صفحه را محاسبه کنید کارتان سخت‌تر شده و استفاده از این فرمول امکان پذیر نمی‌باشد.

درست است که استوری موقت است و به اکسپلور نمی‌رود؛ ولی قسمت بزرگی از تعامل روزانهٔ مخاطبان با پیج شما از طریق همین استوری است. یکی از راههای بالا بردن تعامل کاربران با صفحه شما طرح یک درخواست می باشد . کاربران شما باید احساس کنند که بخشی از شبکه اینستاگرام شما هستند. با آن ها از طریق کامنت و دایرکت در تعامل باشید .هنگامی که آنها اظهار نظر می کنند ، به آنها پاسخ دهید. وقتی به نظرات و پیام های آنان اهمیت می دهید این نشان می دهد که شما برای کاربران خود ارزش قائل هستید و می توانید رابطه نزدیکتری را با آن ها ایجاد نمایید.

به‌علاوه، ریلز یکی از ۴ بخش اصلی منوی اینستاگرام را به خود اختصاص داده و مخاطب به‌راحتی درون رودخانهٔ بی‌انتهایی از آن سر می‌خورد. همچنین، ابزار قدرتمند صدا را دارد که باعث ترندشدن و دیده‌شدن ویدئوها می‌شود. آهنگ‌ها و صداهای مختلف هرچند وقت یک بار کل اینستاگرام را پر می‌کنند. اگر روش‌های این مقاله را به کار بگیرید، مطمئن باشید شاهد رشد آمار پیج خود خواهید بود.

درواقع شما با محاسبۀ نرخ تعامل می‌توانید متوجه شوید که چه تعداد از فالوورهای شما از محتوای پیج شما رضایت دارند و با شما ارتباط برقرار کرده‌اند. پس از کمی فعالیت در پیج اینستاگرامی خود، می‌توانید بازخوردهایی را که از کاربران دریافت می‌کنید، آنالیز کنید و بهترین نوع محتوا را از لحاظ قالب تشخیص دهید. برای مثال باید به این نتیجه برسید که کاربران شما بیشتر محتوای متنی را دوست دارند یا تصویری، استوری‌ها را بیشتر می‌پسندند یا پست‌ها را و …برای این کار نیز می‌توانید از ابزار Insights استفاده کنید. یکی دیگر از راه های بیشتر کردن نرخ تعامل کاربران انتشار محتواهای سریالی است. مخاطبان همواره منتظر ادامه محتوا می‌مانند و تعامل خود را با پیج بیشتر می‌کنند تا ادامه مطالب را از دست ندهند. راه دیگری که باعث افزایش تعامل پست و استوری شما در اینستاگرام می‌شود، استفاده از موسیقی های ترند و محبوب خصوصاً در ریلزها است.

شما می‌توانید با رعایت موارد و ترفندهای ذکر شده، آمار پیجتان را بالا نگه دارید. شما می توانید همانقدر هوشمندانه، خنده دار یا هنری باشید که می خواهید، هیچ چیز باور نکردنی است. هنگامی که شما واقعا برند اینستاگرام خود زندگی می کنید، نشان می دهد. شما می خواهید محتوا واقعی خود را پیروان خود نشان دهید که ارزش برند شما را نشان می دهد.

شفافیت، خلاقیت و تداوم سه عنصر اصلی برای کسب و کارهایی هستند که در اینستاگرام به دنبال افزایش آگاهی مخاطبان یا Brand Awareness می‌گردند. مردم امروزه به دنبال گسترش ارتباطات هستند و هیچ ابزاری، بهتر از تعریف کردن یک داستان جذاب نمی‌تواند زمینه را برای برقرار این ارتباطات مهیا کند. وقتی افراد می‌توانند با محتوای شما ارتباط احساسی یا منطقی برقرار کنند، احتمال اینکه آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارند بسیار بیشتر می‌شود. پس به جای اینکه زمان زیادی فقط خرج کاور و کپشن بکنید به فکر افزایش کیفیت محتوا و محصول خود باشید.

این فاکتور درواقع مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیار برای موفقیت یک پیج در اینستاگرام است. افزایش تعامل صفحه اینستاگرام سبب افزایش محبوبیت، فروش و اعتبار می‌شود و به شما کمک می‌کند تا مخاطبان پیج به صورت طبیعی رشد داشته باشند. ساده‌ترین روش درگیر کردن مخاطبان، استفاده از ابزار Question در استوری است.

طبیعتا مخاطبین شما از اینکه به نظرات و پیام‌های آن‌ها پاسخ داده شود احساس رضایت می‌کنند و با لایک و به‌ اشتراک‌گذاری پست‎‌های شما آن را جبران می‌کنند. راه‌های مختلفی برای افزایش نرخ تعامل پیج وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتباط موثر از طریق دایرکت و کامنت، دعوت از کاربران برای اشتراک‌گذاری پست‌ها و استفاده از هشتگ مناسب اشاره کرد. اگر می‌خواهید فالوورها با شما تعامل داشته باشند، شما هم باید با آنها در تعامل باشید.

تبلیغات در اینستاگرام کار ساده‌ای نیست و اگر می‌خواهید به نتیجه‌ی مطلوب دست یابید، باید مهارت خود را در این کار افزایش دهید. یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، برگزاری لایو است. آموزش لایو اینستاگرام فرصت بی‌نظیری برای یادگیری نحوه ایجاد ارتباط مستقیم و تعاملی با مخاطبان هدف فراهم می‌کند. در طول لایو، می‌توانید به سؤالات آن‌ها پاسخ دهید، نظراتشان را بشنوید و به‌طور مستقیم با آن‌ها تعامل داشته باشید.

بودجه شما تعیین می‌کند که پست‌های شما در چه بازه‌ زمانی و در چه صفحاتی نمایش داده شوند. قدم چهارم، تعامل با مخاطبان است که یکی از بهترین راه‌های برندسازی در اینستاگرام می‌باشد. بنابراین سعی کنید به کامنت‌ها و پیام‌های مخاطبان خود پاسخ دهید و آنها را در تولید محتوای پیج خود مشارکت دهید. در اینستاگرام نرخ تعامل یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند بر موفقیت شما تأثیر بگذارد و یکی از راه‌های افزایش آن، تولید محتوای قابل ذخیره‌سازی است. مسابقات و قرعه‌کشی‌ها می‌توانند راهی بسیار مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام باشند.

پست جدید و ویژه‌ای قرار است بگذارید یا رویدادی مثل فروش ویژه، افتتاح شعبهٔ حضوری یا گردهمایی با مخاطبان در راه است؟ از مدتی قبل در استوری با شمارش معکوس آن را اطلاع‌رسانی کنید. به کسانی که روی شمارش معکوس کلیک کنند، در زمانی که تعیین می‌کنید، آن موضوع یادآوری می‌شود. این کار را برای هر پست انجام دهید تا بفهمید کدام استراتژی‌ها در افزایش تعامل اینستاگرام برای شما موثر بوده است تا آن استراتژی را بیشتر انجام دهید. خلاصه، افزایش تعامل اینستاگرام با کمک ریلز به تسلط به ترندها و خلاقیت هم‌زمان با توجه به هویت برند بستگی دارد. هنگام ساخت ریلز هم اینستاگرام برخی صداها و آهنگ‌های ترند را پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

برای داشتن تعامل، شما باید به صفحات رقبا رفته و کامنت‌های آن‌ها را مشاهده و لایک کنید. با این کار نوتیفیکیشن لایک برای مخاطبان هدف ارسال می‌شود و احتمالاً پیج شما را بررسی می‌کنند. اگر محتوای جذابی داشته باشید، با شما تعامل برقرار کرده و ممکن است فالوو کنند.

برای اینکه بتوانید از ایده‌های جذاب در اینستاگرام استفاده کنید، بهتر است قبل از هر چیزی سری به صفحات کمپانی‌های مشهور مانند Airbnb، RedBull، Lego، Patagonia و Nike بزنید. همانطور که میدانید استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت میتواند باقی بماند. اما به وسیله ی این قابلیت شما میتوانید آنها را به صورت دائمی داشته باشید. این که مردم بگن خیلی خوب بود، عالی بود، چند تا ایموجی بگذارند یا غیره چنان جذابیت و مفهومی ندارد.

با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های شات کردن در اینستاگرام، تگ کردن صفحه مورد نظر است. بدون تگ کردن، مخاطبان نمی‌توانند به‌راحتی به صفحه معرفی‌شده دسترسی پیدا کنند. همچنین می‌توانید از این افزایش تعامل برای رسیدن به اهداف خود مانند افزایش تعداد فالوورها، آگاهی از برند، فروش محصولات و خدمات و غیره استفاده کنید. در پایان این نکته را به یاد داشته باشید که افزایش تعامل یک فرآیند تدریجی است و به زمان و تلاش نیاز دارد. بنابراین صبور باشید و به تلاش خود ادامه دهید تا به نتایج دلخواه خود برسید.

زمینه فعالیت ما آموزش کسب‌وکار به مدیران و کارآفرینان و کمک به مدرس‌ها برای رسیدن به جایگاه واقعی خودشان است. تحقیقات نشان می‌دهد هرچه عکس‌های شما خلاق‌تر باشند، بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. تصاویری پست کنید که فالوئرها را جذب کرده و علاقه‌شان را برانگیزد. با عکس‌هایتان داستانی را بیان کنید و احساس یا ایده‌ای را نشان دهید. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیده‌اید، حتماً می‌دانید که بدون تبلیغات، کانالتان... بیدینگ دستی کار پیچیده‌ای است و به بررسی و به‌روزرسانی لحظه‌ای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود.

هم ابزارهای بومی و هم غیربومی که میتوانید از آنها برای آنالیز محتواهای خودتان استفاده کنید. نام کاربری هم باشد مثل تصویر پروفایل به‌راحتی برای مخاطب قابل شناسایی باشد و هم خیلی ساده در جست‌وجو پیدا شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. دنبال‌کنندگان شما می‌توانند با کلیک روی این استیکر انتخاب کنند که در زمان به پایان رسیدنش، یک نوتیفیکیشن برایشان ارسال شود.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
وب سایت منبع